7" EP - 4

                                                                            1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

CONVIENCE - Decline : Nejnovější matroš crust kapely z Ruska z které je stále cítit dopad FATUM, DISTRESS. Oproti předchozí kazetě se mi tento singl líbí řekl bych ještě více. Dobrá věc, o kterou beztak drtivá většina ani nezavadí... Crust.
 100,- / 4 Euro




DARFÜR / AUTUUS? : Split singl dvou finských kapel navazující na doby 80. Let TERVET KADETT, BASTARDS, RIISTETYT, aneb hotová vášeň pro život. Těžko říci, která z kapel se mi více líbí, obojí je pořádná hulenice do hlavy, skvělé split pozapomenutého stylu...  Deska vyšla za spolupráce více labelů v lednu 2014.
 125,- / 5 Euro



DARFÜR s/t : Debutní vinyl od raw punk kapely z Helsinek na čáchlý 80. Léty a silně ovlivněný TERVET KADETT, oh tohle je parádní náser jako vystřižený ze staré doby, tak to mám rád, paknovej blivajz, kterej potěší i mrtvolu. Miluju to. Singl vyšel o měsíc dříve než jejich split s AUTUUS to jest prosinec 2013 za účasti Bad Hair Life reords. Tohle si pořiďte fakt že jo, nebo rovnou začněte žít jako ovce, zahoďte ideály...  k poslechu přímo tady.
 100,- / 4 Euro
 

DISWARP - Enternal armageddon darkness : Metalický d-beat crust z Ruska lehce ovlivněný anglickým stenchore crustem alá AMEBIX, DEVIATET INSTINCT, co více si přát, s tím rozdílem, že tohle jde na hony rozpoznat z které země se dýchá, protože Ruský kapely mají nezaměnitelný styl hraní. Vychází v kooperaci Rusko, Ukrajinských labelů, zčihni fotku ep zde. Předem mám jasno, kolik z vás tohle bude zajímat...   100,- / 4 Euro

 

ECTOPLASM : Tohle je další kvalitní raw noise punk bordel hnojení z Floridy, kde kytara více připomíná poruchu nějakého tranzistoru. Na prvním demu - singlu hrával kytarista z MAUSER, ale na tomto, druhým singlu už  není. V bookletu kapela píše "we make music not, noise not music"  ha, ha. Ep vyšlo na Distort Reality, tak se nikdo nedivte. Chci více.  125,- / 5 Euro



KORCHA :  Nějak mi uniklo, při touze mít další Ruský punk, že v tomto případě se jedná o black metal punk, který fakt nemám rád, zkurvený black metal (emo) sračky, který nenávidím.. No kurva, vůbec mě to nebaví, takže nejspíš desky prohodím oknem. Na druhou stranu, i přesto jak mě to nebaví jsou mi sympatický kapely z těchto končin, vyšlo v roce 2012.  100,- / 4 Euro




NERVOUS SYSTEM : Od tohoto singlu jsem očekával něco více, tím stylem, ať to nezní tak slaďounce, jak to zní, ale beru to, zajímala mě tahle nahrávka, je to svým způsobem garážový retro punk přirovnání hledej třeba k THE VICIOUS. No není to špatný, ale že bych z toho byl na větvi, to fakt ne, kapela je z Finska a právě přesně jak je psáno tady, navazuje na starý us hardcore na přelomu 70 -80. Let.
Vyšlo na Bad Hair Life records.  100,- / 4 Euro

 

PERRAS SALVAJES : Tuhle punkovou smečku z Madridu jsem prošvihl letos leden 2014 na La jungla festu, kde bylo vevnitř jak ve výhni, tak narváno, že člověk ztrácí chuť být v aktu dění, kecám dvě písně jsem viděl... (pro představu - 007 klub, kde je vevnitř tak 400 lidí a nedá se tam hýbat...). Nějak mi to ale nevadí, protože těch hopsa spaniš punků mám chvílema plný zuby, z nahrávky to nezní tak špatně, více připomínající Barcelonský THE CAPACES, jo, jo, nahrávka je celkem fajn s paradním obalem, vadaná v roce 2012, tohle je jejich druhý singl, ostatně poslech je na jejich bancampu 100,- / 4 Euro

PRAY FOR DEATH : První nahrávka a hned vinylový zářez crust metal kapely z Kutnohorska, na singlu jsou dva vály, ale nikterak moc mě nahrávka nebaví, řekl bych, že jejich nový matroš split LP je lepší po hudební stránce. Každopádně z tohoto cítím jakýsi druh zápalu a nadšení. Vychází v kooperaci v 250 kusovém nákladu na žlutém vinylu.  100,- / 4 Euro


 

THE CORPSE : Tak na tohle jsem se fakt těšil, pár dní po odeslání balíku jsem každý den netrpělivě nahlížel do schránky... No mazec ! Všechny ti skvělé desky přišli a hned první šla na žrádel THE CORPSE, THE CORPSE je nová thrash punk kapela z Portlandu, která navazuje silným duchem na již rozpadlé kapely DOG SOLDIER, BLOOD SPIT NIGHT, BOMB HEAVEN, DEPRIVED, nebo ranní tvorbu DEFIANCE, i přesto, že z těchto kapel tam nikdo nehraje, pořád je to stylově a hudebně nejbližší spojení, který mohu včele doporučit. Hned zpěv nahodí amosféru vynikajících RELIGIOUS WAR, kde je působení zpěváka hodně znát, plus sestava kapel v kterých členové působí / působily ROTTEN CADAVER, BLOOD RUNS RED, REACTOR, LOST KNIFE a další. O téhle desce by se toho dalo psát hromada... Pokud zůstaneš chladným a necháš to být, tak tím pádem nech svého křiváka ještě dalších 300 let na vjěšáku! Mrda!  
 125,- / 5 Euro

WARVICTIMS / SKUNK : Od nahrávání se tohle splitko dočkalo vydaní až v roce 2012 i přesto, že nahrávka byla nahraná už v roce 2008. Dvakrát d-beat crust Sweden vs Canada. WARVICTIMS zde prezentují jejich poslední podání swerige mangelu, ještě něž přetočili kolíky o 360 stupňů na hlasitosti a zvučnosti, tento materiál je coby jejich poslední tvroba právě před změnou zvuku a hraní inspirující se Japan noise punkem. WARVICTIMS. Protější strana SKUNK je sestavená z maníka ze SKELETON, sice v téhle nahrávce už není tolika d-beatu jako v předešlé ale stále to dube.  125,- / 5 Euro Vyprodáno / Sold out!
 

                                                                                       1 2 3 4 5 6 7 8 9 10